У зв’язку з розвитком бізнесу та розширенням комерційного відділу Торгово-виробнича компанія «Меблеві технології» запрошує на роботу
Бренд-менеджера за напрямком розвитку продажів меблевих комплектуючих Блюм.
Протягом 27 років ми постачаємо комплектуючі та матеріали від провідних європейських брендів з Італії, Німеччини, Австрії для найкращих українських виробників меблів.
Наш флагманський постачальний – австрійська компанія Блюм, що є найкращім виробником комплектуючих та фурнітури для виробництва корпусних меблів.
Основна мета діяльності компанії — розвивати меблеву галузь в Україні, даючи можливість найкращим виробникам меблів та дизайнерам реалізовувати їх найамбітніші проекти.
Що ми пропонуємо:
- конкурентну зарплату та її своєчасну виплату;
 - реальну можливість кар'єрного зростання;
 - роботу з товарами провідного європейського виробника меблевої фурнітури та матеріалів;
 - підтримку та навчання від представників бренду;
 - офіційне оформлення;
 - графік роботи: 9.00−18.00, сб., нд. — вихідний;
 - сучасний комфортний офіс за адресом: Кирилівська, 102;
 - безпечне сховище в офісі;
 - під час відключення електроенергії офіс працює на генераторі, є безперебійний інтернет.
 
Ми шукаємо співробітника, який:
- має успішний досвід роботи у меблевій сфері на посаді бренд-менеджера; менеджера з продажу або внутрішнім тренером з продуктів не менше 3 років;
 - має активну життєву позицію та системно підходить до виконання завдань;
 - здатен швидко навчатися та працювати з великим обсягом інформації;
 - вміє проводити презентації та переговори;
 - досвідчений користувач ПК — знання Excel, Power Point, 1С;
 
Що потрібно буде робити:
- проводити маркетингові дослідження, аналіз ситуації на ринку; приймати участь у ціноутворенні, актуалізувати прайси по продукції;
 - організовувати та проводити навчальні семінари з продукції компанії на території клієнта.
 - створювати та надавати відділу збуту технічну інформацію стосовно товарів, проводити навчання торгового персоналу компанії;
 - складати замовлення постачальнику, контролювати своєчасність постачання товарів;
 - контролювати стан товарних запасів (наявності та оборотності), проводити заходи для їх оптимізації;
 - забезпечувати наявність зразків товарів в салонах клієнтів та шоу-румах компанії
 
Якщо Ви готові приєднатися до команди професіоналів та працювати в компанії зі стабільним розвитком, надсилайте своє резюме!